ZARZĄDZENIE NR 10KU/07
BURMISTRZA BOBOLIC
z dnia 21 sierpnia 2007 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej zdawczo-odbiorczej nieruchomości zabudowanej położonej na działce nr 115/11 w Łozicach i powołania komisji inwentaryzacyjnej .
Na podstawie § 13 Zarządzenia Nr 147/03 Burmistrza Bobolic z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie zatwierdzenia instrukcji inwentaryzacyjnej zarządzam, co następuje;
§1. Przeprowadzić inwentaryzację doraźną zdawczo-odbiorczą nieruchomości zabudowanej położonej na działce nr 115/11 w Łozicach w dniu 28 sierpnia 2007 r.
2.Inwentaryzację doraźną zdawczo-odbiorczą należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 28 sierpnia 2007 r.
3. Rozliczenie inwentaryzacji należy dokonać wg stanu księgowego na dzień 28 sierpnia 2007 r.
§2.W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie ;
1) Marcin Pachołek - przewodnicząca
2) Teresa Saładziaczek - członek
3) Piotr Maciołek - członek
§3. Do obowiązków komisji inwentaryzacyjnej należy w szczególności;
1)ustalenie harmonogramu i zakresu spisu z natury,
2)spowodowanie uporządkowania pomieszczeń przed spisem z natury,
3)przygotowanie dokumentacji przebiegu i rozliczania inwentaryzacji,
4)gospodarowanie arkuszami spisu z natury,
5)kontrola przebiegu spisu z natury,
§4.Inwentaryzacją metodą spisu z natury należy objąć następujące składniki majątkowe ;
1)środki trwałe ( budynki, środki transportowe, maszyny i urządzenia),
2)środki trwałe będące w użytkowaniu,
3)budowle i grunty,
§5. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie Finansów i Budżetu w terminie do 27 sierpnia 2007r.
§6. Zobowiązuję komisję do;
1)przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2)przestrzenia ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
3)dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
4) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji ,
5) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu Finansów i Budżetu w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.
§7.Członków komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładnie i rzetelnie przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym.
§8. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarz Gminy.
§9.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Bobolic
Sylwester Sobański