Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Zarządzenie Nr 10_KU_07 z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej zdawczo-odbiorczej nieruchomości zabudowanej położonej na działce nr 115_1w Łozicach i powołania komisji inwentaryzacyjnej

                                                 ZARZĄDZENIE NR 10KU/07

                                                    BURMISTRZA BOBOLIC

                                                       z dnia  21 sierpnia 2007 r.

 

 

 

w sprawie przeprowadzenia  inwentaryzacji doraźnej zdawczo-odbiorczej  nieruchomości zabudowanej położonej na działce nr 115/11 w Łozicach i  powołania komisji inwentaryzacyjnej .

 

         Na podstawie § 13 Zarządzenia Nr 147/03 Burmistrza Bobolic z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie  zatwierdzenia instrukcji inwentaryzacyjnej zarządzam, co następuje;

 

      §1.  Przeprowadzić inwentaryzację doraźną zdawczo-odbiorczą nieruchomości zabudowanej położonej na działce nr 115/11 w Łozicach w dniu 28 sierpnia 2007 r.

      2.Inwentaryzację doraźną zdawczo-odbiorczą należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 28 sierpnia 2007 r.

      3. Rozliczenie inwentaryzacji należy dokonać wg stanu księgowego na dzień 28 sierpnia 2007 r.

     §2.W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję inwentaryzacyjną w  składzie ;

1) Marcin Pachołek         - przewodnicząca

2) Teresa Saładziaczek   - członek

3) Piotr Maciołek            - członek

    

     §3. Do obowiązków komisji inwentaryzacyjnej należy w szczególności;

1)ustalenie harmonogramu i zakresu spisu z natury,

2)spowodowanie uporządkowania pomieszczeń przed spisem z natury,

3)przygotowanie dokumentacji przebiegu i rozliczania inwentaryzacji,

4)gospodarowanie arkuszami spisu z natury,

5)kontrola przebiegu spisu z natury,

 

    §4.Inwentaryzacją metodą spisu z natury należy objąć następujące składniki  majątkowe ;

1)środki trwałe ( budynki, środki transportowe, maszyny i urządzenia),

2)środki trwałe będące w użytkowaniu,

3)budowle i grunty,

 

    §5. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie Finansów i Budżetu w terminie  do 27 sierpnia 2007r.

  

    §6. Zobowiązuję komisję do;

1)przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,

2)przestrzenia ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

3)dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,

4) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji ,

5) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu Finansów i Budżetu w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.

   

   §7.Członków komisji czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładnie i rzetelnie przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym.

 

   §8. Wykonanie zarządzenia  powierzam Sekretarz Gminy.

 

   §9.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

Burmistrz Bobolic

                                                                                                                                          Sylwester Sobański