Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze-referent ds. świadczeń w MGOPS

Kierownik
Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobolicach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
referent ds. świadczeń
 
  1. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
      Prowadzenie całości spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,a w szczególności:
  1. przyjmowanie wniosków wraz z kompletną dokumentacją,
  2. ustalanie prawa do dodatku mieszkaniowego,
  3. opracowywanie i wydawanie decyzji i w toku postępowania,
  4. udzielanie Klientom rzetelnych informacji o przysługującym im świadczeniu,
  5. sporządzenie list wypłat i przelewów,
  6. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w zakresie w/w pomocy,
oraz sporządzenie informacji, meldunków i sprawozdań z zakresu dodatków mieszkaniowych itp.
      prowadzenie dokumentacji Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bobolicach w tym: sporządzanie sprawozdań, monitorowanie wydatków GKRPA, prowadzenie korespondencji itp.
      prowadzenie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy: prowadzenia akt osobowych pracowników, sporządzanie umów, rozliczanie czasu pracy, rozliczanie urlopów itp.
 
 
  1. Niezbędne wymagania wobec kandydata:
      obywatelstwo polskie
      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
      dobry stan zdrowia
      nieposzlakowana opinia
 
  1. Niezbędne kwalifikacje i umiejętności:
      wykształcenie średnie lub wyższe,
      obsługa komputera i urządzeń biurowych
 
  1. Wymagania dodatkowe
      znajomość Kodeksu Pracy
      znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
      dyspozycyjność
      umiejętność pracy w zespole
      komunikatywność w kontaktach służbowych
      dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność.
      ustawy o dodatkach mieszkaniowych
 
  1. Wymagane dokumenty:
      CV ze zdjęciem,
      list motywacyjny,
      dokumenty poświadczające wykształcenie,
      kserokopię świadectw pracy,
      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
      oświadczenie o niekaralności kandydata za przestępstwa popełnione umyślnie,
      zaświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
      kserokopia dowodu osobistego.  
 
      Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz Ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 )”. 
            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobolicach w pokoju nr 8 w godzinach od 8:00 do 12:00                         od poniedziałku do piątku lub pocztą na adres Ośrodka ( Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Jedności Narodowej 13, 76-020 Bobolice). Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru               na stanowisko - referent ds. świadczeń w terminie do dnia 23.01.2009 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
            Postępowanie składać się będzie z II etapów :
I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.      
 
II etap – selekcja końcowa kandydatów test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna podczas, której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat zagadnień:
      przygotowanie zawodowe oraz zasób posiadanej wiedzy dotyczącej znajomości Kodeksu Pracy oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
      predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,
      obowiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata,
      cele zawodowe kandydata ,
      szczegółowe kwalifikacje i umiejętności,
 
            O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby, które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.
 
            Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Urzędu Miasta Bobolice www.bobolice.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ośrodka jak również w Urzędzie Miasta Bobolice.