Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Zarządzenie Nr 1_KU_07 z dnia 2 kwietnia 2007 w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Bobolicach i na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

                                                  ZARZĄDZENIE NR   1/KU/07

                                                   BURMISTRZA BOBOLIC

                                                     z dnia 2 kwietnia 2007 r.

 

w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne  stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w   Bobolicach i na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych

 

Działając na podstawie art. 3a ustawy o pracownikach samorządowych (DZ.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593  późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

   § 1. Ustalam procedurę naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Bobolicach oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

 

  § 2. Zarządzenia nie stosuje się :

1)      w przypadku zmiany warunków pracy ( zakresu czynności) pracownika,

2)      zatrudnienia na czas nieokreślony pracownika, który dotychczas zatrudniony był na czas określony na tym samym stanowisku,

3)      zatrudnienia na zastępstwo lub na czas wykonywania określonej pracy

4)      powierzenia stanowiska dyrektora szkoły lub przedszkola.

 

  § 3. 1. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Burmistrz Bobolic, w oparciu o informacje przekazane przez Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy , o wakującym stanowisku.

 

   2. Informacja, o której mowa w ust. 1 winna być przekazana np. z miesięcznym wyprzedzeniem pozwalającym na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu danej komórki organizacyjnej.

 

   3.Sekretarz Gminy zobligowany jest do przedłożenia do akceptacji Burmistrzowi projektu opisu stanowiska, na które odbędzie się nabór.

 

   4.Opis stanowiska pracy, o którym mowa w ust. 3, zawiera:

      a)   określenie zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy,

      b)   określenie szczegółowych wymagań w zakresie kwalifikacji, umiejętności i  predyspozycji         wobec osób, które je mają zająć,

      c)   określenie uprawnień służących do wykonywania zadań,

      d)  określenie odpowiedzialności,

      e)   inne elementy określające indywidualny charakter danego stanowiska pracy.

 

   5.Akceptacja projektu opisu stanowiska pracy oraz zgoda Burmistrza powodują rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.

 

   § 4. 1.Komisję Rekrutacyjną powołuje Burmistrz.

 

    2.W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą:

      a)   Burmistrz lub Zastępca Burmistrza,

      b)   Sekretarz Gminy,

      c) pracownik zatrudniony na stanowisku ds. kadrowych, będący jednocześnie sekretarzem  Komisji

      c)   Inne osoby - pracownicy urzędu wskazane przez Burmistrza

 

   3.Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.

 

   § 5. Etapy naboru   :

1)      Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

2)      Składanie dokumentów.

3)      Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów.

4)      Ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.

5)      Rozmowa kwalifikacyjna.

6)      Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze.

7)      Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę.

8)      Ogłoszenie wyników naboru.

 

  § 6. 1.Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bobolicach.

 

   2.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko zawiera:

      a)   nazwę i adres Urzędu,

      b)   określenie stanowiska urzędniczego,

      c)   określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,

      d)   wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,

      e)   wskazanie wymaganych dokumentów,

      f)   określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

 

   § 7. 1.Po ogłoszeniu umieszczonym w BIP i na tablicy ogłoszeń następuje przyjmowanie dokumentów od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym.

 

    2.Na dokumenty składają się:

      a)   list motywacyjny,

      b)   życiorys - curriculum vitae,

      c)   kserokopie świadectw pracy,

      d)   kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

      e)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

      f)   referencje,

      g)   oryginał kwestionariusza osobowego,

 

    3.Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.

 

    4.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów poza ogłoszeniem.

 

    § 8. 1.Analizy dokumentów dokonuje Komisja Rekrutacyjna.

 

    2.Celem analizy dokumentów jest porównanie danych, w nich zawartych z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.

 

    3.Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości zatrudnienia kandydata do pracy na wolnym stanowisku urzędniczym.

 

    § 9.1.Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze i wstępnej selekcji, umieszcza się w BIP listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.

 

    2.Lista, o której mowa w ust. 1, zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania.

 

    3.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.

 

    4.Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie określonym w ogłoszeniu o naborze.

 

   § 10. 1.Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w złożonych dokumentach.

 

    2.Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli również zbadać:

      a)   predyspozycje    i    umiejętności    kandydata    gwarantujące    prawidłowe     wykonywanie powierzonych obowiązków,

      b)   posiadaną wiedzę na temat jednostki samorządu gminnego, w której ubiega się o stanowisko,

      c)   obowiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio,

      d)   cele i ambicje zawodowe kandydata.

 

   3.Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza Komisja Rekrutacyjna.

 

   4.Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.

 

 

    § 11.1.Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wybiera kandydata, który w końcowej klasyfikacji uzyskał najwyższą liczbę punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.

 

     2.Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.

 

   § 12. 1.Po zakończeniu procedury naboru sekretarz Komisji Rekrutacyjnej sporządza protokół.

 

    2.Protokół zawiera w szczególności:

      a)   określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełnienia przez nich wymagań określonych
w ogłoszeniu o naborze,

      b)   informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,

      c)   uzasadnienie danego wyboru.

 

    § 13.1.Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

 

    2.Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:

      a)   nazwę i adres jednostki,

      b)   określenie stanowiska urzędniczego,

      c)   imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania,

      d)   uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie nie zatrudnienia     żadnego kandydata.

 

  3.Informację o wyniku naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń przez okres

 3 miesięcy.

 

   4.Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy ust. 1, 2 i 3 stosuje się odpowiednio.

 

   § 14.1.Dokumenty złożone przez kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

    2.Dokumenty złożone przez pozostałe osoby będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

  

   § 15. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

Burmistrz Bobolic

                                                                                                                                             Sylwester Sobański