Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Ogłoszenie o przetargu ograniczonym: "Prace wykończeniowe Gimnazjum Publicznego w Bobolicach - Pawilony D i E wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

FORMULARZ ZP-400

Zamieszczenie obowiązkowe, zamówienie publiczne

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Miejski w Bobolicach

Adres pocztowy:

ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, województwo zachodniopomorskie

Telefon: (094) 345 84 01, Fax: (094) 345 84 20

Adres strony Zamawiającego: www.bobolice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace wykończeniowe Gimnazjum Publicznego w Bobolicach  – Pawilony D i E wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie n/w robót budowlano – montażowych polegających na wykonaniu prac wykończeniowych w dwóch pawilonach przeznaczonych na Gimnazjum Publiczne w Bobolicach, w tym: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, demontaż istniejącej stolarki okiennej, wykonanie instalacji, prace murarskie, prace posadzkarskie, prace wykończeniowe – elewacja, roboty zewnętrzne – chodniki, drogi, place, zieleń. Obecny stan obiektu – surowy zamknięty. Całość zadania została podzielona na dwie części - zadania (etapy):

Zadanie I – obejmuje m.in. roboty w następującym zakresie rzeczowym:

ü  wykonane opaski wokół budynku,

ü  demontaż i montaż stolarki okiennej,

ü  dostawa i montaż orynnowania wraz z naprawą istniejących rynien i rur spustowych oraz wymianą zbiorniczków,

ü  naprawa papowego pokrycia dachowego,

ü  obróbki wokół kominów – naprawa,

ü  wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych Pawilonu D i E,

ü  dostawa i montaż obróbek blacharskich, naprawa istniejących,

ü  dostawa i montaż parapetów zewnętrznych,

ü  usunięcie taśmy zabezpieczającej ze stolarki okiennej,

ü  wykonanie cokołów budynku,

ü  niwelacja terenu,

ü  chodniki, place i drogi,

ü  zieleń,

ü  ogrodzenie wraz z dostawą i montażem bram wjazdowych,

ü  wejścia do pawilonów.

Zadanie II – obejmuje m.in. roboty w następującym zakresie rzeczowym:

ü  roboty wyburzeniowe,

ü  wzmocnienie i zabezpieczenie konstrukcji Pawilonów,

ü  roboty żelbetowe – konstrukcyjne,

ü  kanał,

ü  rozprowadzenie instalacji w kanale,

ü  podkłady pod posadzki,

ü  dostawa i montaż parapetów,

ü  roboty murarskie.

Prace należy realizować z zachowaniem wysokiej ostrożności oraz zabezpieczając już wykonane zakresy robót przed jakimkolwiek uszkodzeniem.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

                                                           Słownik główny

Główny przedmiot                                45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty                         45.21.42.00-2

                                                           45.45.00.00-6

                                                           45.11.00.00-1

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

Informacja na temat wadium:

Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców zaproszonych do składania ofert wniesienia wadium w wysokości: 27.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100). W przypadku składania ofert częściowych wysokość wadium wynosi: dla Zadania I – 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), dla Zadania II – 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). W zależności od ilości zadań, na które składana będzie oferta wysokość wadium stanowić będzie suma wadiów wymaganych dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

I.                    Warunki ogólne jakie muszą spełnić Wykonawcy:

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pzp.

3)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 pzp.

II.                 Warunki szczegółowe;

1)      Doświadczenie zawodowe – Wykonawcy wykażą się co najmniej 2 (dwoma) zadaniami inwestycyjnymi (umowami) wykonanymi w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje od inwestorów złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę, z których jednoznacznie wynika, że roboty, za które był odpowiedzialny Wykonawca zostały wykonane o dobrej jakości i terminowo). Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, dla których Wykonawca nie przedstawi referencji Zleceniodawców, wskazujących rodzaj i zakres oraz potwierdzających jakość i terminowość wykonania robót. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uważa się roboty budowlane zrealizowane przez Wykonawcę w minimum 50 % jako główny Wykonawca o wartości robót realizowanych bezpośrednio przez Wykonawcę nie mniej niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Zamawiający dokona sprawdzenia tego warunku na podstawie przedłożonego wykazu zamówień wykonanych przez Wykonawcę wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty, za które był odpowiedzialny Wykonawca zostały wykonane o dobrej jakości i terminowo. Za każde zadanie spełniające warunek Wykonawca otrzyma 1 (jeden) punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 7 (siedmiu) Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów, z tym że każdy Wykonawca musi otrzymać co najmniej 2 (dwa) punkty – zgodnie z wyżej wymienionym warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu. W przypadku warunku 2) potencjał kadrowy – Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej jednej osoby na stanowisko Kierownika Budowy. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać również wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (wpis ważny na dzień otwarcia wniosków). 3) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy – Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, suma ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) na jedno i minimum 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) na wszystkie zdarzenia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że każdy z osobna spełnia warunek II ust. 3). Wspólnie muszą wykazać, że spełniają warunek II ust. 1),2). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w punktach I ust. 1),2),3); II ust. 2),3) w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń i dokumentów według formuły – spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  4. Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  5. Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  6. Wykaz co najmniej 2 (dwóch) zadań inwestycyjnych (umów) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje od inwestorów złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę, z których jednoznacznie wynika, że roboty, za które był odpowiedzialny Wykonawca zostały wykonane o dobrej jakości i terminowo). Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uważa się roboty budowlane zrealizowane przez Wykonawcę w minimum 50% jako główny Wykonawca o wartości robót realizowanych bezpośrednio przez Wykonawcę nie niższej niż 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
  7. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca uprawnionymi do wykonania zamówienia, wraz z kserokopią uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami, z aktualnym (ważnym na dzień składania wniosków) zaświadczeniem stwierdzającym, że osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych są członkami Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej jednej osoby (Kierownika Budowy) uprawnionej do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń odpowiadającej wymogom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i mającej doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia.
  8. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
  9. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania wniosku a następnie oferty.
  10. Dokumenty (polisa, a w przypadku jej braku inny dokument) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Kryteria wyboru Wykonawców do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznanych według zasad określonych w punkcie III.2) – opis warunków udziału w postępowaniu. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość zrealizowanych przez Wykonawcę zadań inwestycyjnych spełniających warunek udziału w postępowaniu – doświadczenie zawodowe. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.21 tejże ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zażąda umowy regulującej ich współpracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1.) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zamawiający przekaże SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert, Wykonawcom dopuszczonym do udziału w dalszym postępowaniu.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

17/04/2008 Godzina: 11:00

Miejsce:

Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, sekretariat – pokój nr 12, I piętro

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projekt/programu ze środków Unii Europejskiej:

Cena SIWZ – 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych). Zamawiający planuje pozyskać środki na realizację oraz rozliczyć inwestycje w ramach środków unijnych (RPO).

 

ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr 1

NAZWA: Prace wykończeniowe Gimnazjum Publicznego w Bobolicach  – Pawilony D i E wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

 

1)      KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Zadanie I – obejmuje m.in. roboty w następującym zakresie rzeczowym:

ü  wykonane opaski wokół budynku,

ü  demontaż i montaż stolarki okiennej,

ü  dostawa i montaż orynnowania wraz z naprawą istniejących rynien i rur spustowych oraz wymianą zbiorniczków,

ü  naprawa papowego pokrycia dachowego,

ü  obróbki wokół kominów – naprawa,

ü  wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych Pawilonu D i E,

ü  dostawa i montaż obróbek blacharskich, naprawa istniejących,

ü  dostawa i montaż parapetów zewnętrznych,

ü  usunięcie taśmy zabezpieczającej ze stolarki okiennej,

ü  wykonanie cokołów budynku,

ü  niwelacja terenu,

ü  chodniki, place i drogi,

ü  zieleń,

ü  ogrodzenie wraz z dostawą i montażem bram wjazdowych,

ü  wejścia do pawilonów.

 

2)      WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny

Główny przedmiot                                45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty                         45.21.42.00-2

45.45.00.00-6

45.11.00.00-1

 

3)      CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA

Okres w dniach:120

4)      KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena

 

CZĘŚĆ Nr 2

NAZWA: Prace wykończeniowe Gimnazjum Publicznego w Bobolicach  – Pawilony D i E wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

 

1)                KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Zadanie II – obejmuje m.in. roboty w następującym zakresie rzeczowym:

ü  roboty wyburzeniowe,

ü  wzmocnienie i zabezpieczenie konstrukcji Pawilonów,

ü  roboty żelbetowe – konstrukcyjne,

ü  kanał,

ü  rozprowadzenie instalacji w kanale,

ü  podkłady pod posadzki,

ü  dostawa i montaż parapetów,

ü  roboty murarskie.

2)   WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny

Główny przedmiot                                45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty                         45.21.42.00-2

45.45.00.00-6

3)   CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA

Okres w dniach:120

4)   KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena



Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu.pdf

135 KBPobierz na dyskPodgląd pliku