ZARZĄDZENIE NR 5a/KU/07
BURMISTRZA BOBOLIC
z dnia 30 kwietnia 2007 r.
w sprawie powołania komisji likwidacyjnej
Na podstawie art.30 ust.1 i art. 60 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 ,poz.1591 z późn zm.) zarządzam, co następuje;
§ 1. 1.Powołuję komisję likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji zużytego wyposażenia i rzeczowego majątku trwałego w Urzędzie Miejskim w Bobolicach zwaną
dalej „komisją”
2. W skład komisji wchodzą:
1/ Jan Wójcik – przewodniczący komisji
2/ Barbara Mirosławska – członek
3/ informatyk – członek
§ 2. Zadaniem komisji będzie:
1/ zakwalifikowanie zużytego wyposażenia i rzeczowego majątku trwałego do likwidacji,
2/ sporządzenie protokołu likwidacyjno-kasacyjno zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia,
3/ przekazanie protokołu do referatu finansów i budżetu.
§ 3. Upoważnia się Przewodniczącego komisji do:
1/ przekazania zużytego wyposażenia i rzeczowego majątku trwałego do utylizacji lub zniszczenia po zatwierdzeniu protokołu kasacji przez Burmistrza,
2/ odbioru karty odpadowej.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarz Gminy.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Bobolic
Sylwester Sobański
Załącznik do Zarządzenia Nr 5a/KU/07
Burmistrza Bobolic z dnia 30 kwietnia 2007 r.
pieczęć
jednostki organizacyjnej
składników rzeczowych na skutek zużycia, uszkodzenia,
zniszczenia sporządzony w dniu ........................ 20..... r.
przez komisję w składzie
1. ........................................................ 3. ................................................................
2. ........................................................ 4. ................................................................
w obecności: .................................................................................................................................
Komisja stwierdziła, że niżej wyszczególnione przedmioty stały się niezdatne do użytku, wskutek czego postanowiono je wykreślić ze stanu inwentarza:
Lp. |
Numer inwentarzowy |
Marka nr fabryczny |
Nazwa i opis przedmiotu |
Data pobrania do użytku |
Cena jednostkowa |
Ilość |
Wartość wg zapisu w księgach |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem ilość szt. .............................. m ........................... kg ............................... na ogólną wartość ................................. zł (słownie: ........................ ........................... ........................ ........................)
Uwagi komisji dotyczące:
a) przyczyn powstania zużycia – uszkodzenia – zniszczenia przedmiotów
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
b) dalszego przeznaczenia odnośnie spisanych przedmiotów lub ich części składowych
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
c) inne uwagi i wnioski komisji:
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
........................ ................................... ............................. ......................... .................................
Załącznik do protokołu ..................................... .................................... .......................................
Podpisy komisji:
1. ................................................
2. ................................................
3. ................................................
4. ................................................
..........................................
podpis osoby
materialnie odpowiedzialnej
Zatwierdzam: ..........................................