Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Zarządzenie Nr 5a_KU_07 z 30 kwietnia 2007r.w sprawie powołania komisji likwidacyjnej

                                                 

 

 

 

                                                 ZARZĄDZENIE NR 5a/KU/07

                                                    BURMISTRZA BOBOLIC

                                                      z dnia  30 kwietnia 2007 r.

 

 

 

w sprawie powołania komisji likwidacyjnej

 

         Na podstawie art.30 ust.1 i art. 60 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku  o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 ,poz.1591 z późn zm.) zarządzam, co następuje;

 

        § 1. 1.Powołuję komisję likwidacyjną do przeprowadzenia likwidacji zużytego wyposażenia i rzeczowego majątku trwałego w Urzędzie Miejskim w Bobolicach  zwaną

dalej „komisją”

     

        2. W skład komisji wchodzą:

 

1/ Jan Wójcik – przewodniczący komisji

2/ Barbara Mirosławska – członek

3/ informatyk  – członek

      

       § 2. Zadaniem komisji  będzie:

1/  zakwalifikowanie zużytego wyposażenia i rzeczowego majątku trwałego do likwidacji,

2/ sporządzenie protokołu likwidacyjno-kasacyjno zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia,

3/ przekazanie protokołu do referatu finansów i budżetu.

 

       § 3. Upoważnia się Przewodniczącego komisji do:

1/  przekazania  zużytego wyposażenia i rzeczowego majątku trwałego do utylizacji lub   zniszczenia po zatwierdzeniu protokołu kasacji przez Burmistrza,

2/ odbioru karty odpadowej.

 

       § 4. Wykonanie  zarządzenia powierzam Sekretarz Gminy.

      

       § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

                                                                                                      Burmistrz Bobolic

                                                                                                      Sylwester Sobański

 

 

 



 

Załącznik do Zarządzenia Nr 5a/KU/07

 Burmistrza Bobolic  z dnia 30 kwietnia 2007 r.

pieczęć

jednostki organizacyjnej

 

 

 

PROTOKÓŁ LIKWIDACYJNO-KASACYJNY

składników rzeczowych na skutek zużycia, uszkodzenia,

zniszczenia sporządzony w dniu ........................ 20..... r.

przez komisję w składzie

 

1. ........................................................                      3. ................................................................

2. ........................................................                      4. ................................................................

 

w obecności: .................................................................................................................................

 

Komisja stwierdziła, że niżej wyszczególnione przedmioty stały się niezdatne do użytku, wskutek czego postanowiono je wykreślić ze stanu inwentarza:

 

Lp.

Numer inwentarzowy

Marka

nr fabryczny

Nazwa

i opis przedmiotu

Data pobrania do użytku

Cena jednostkowa

Ilość

Wartość

wg zapisu

w księgach

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem ilość szt. .............................. m ........................... kg ............................... na ogólną wartość ................................. zł (słownie: ........................  ...........................  ........................  ........................)

 

Uwagi komisji dotyczące:

a)      przyczyn powstania zużycia – uszkodzenia – zniszczenia przedmiotów

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

b)      dalszego przeznaczenia odnośnie spisanych przedmiotów lub ich części składowych

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

c)      inne uwagi i wnioski komisji:

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

........................  ...................................  .............................  .........................  .................................

Załącznik do protokołu .....................................  ....................................  .......................................

 

                                                                                                    Podpisy komisji:

1.      ................................................

2.      ................................................

3.      ................................................

4.      ................................................

..........................................

podpis osoby

 materialnie odpowiedzialnej

                                                                                        Zatwierdzam: ..........................................