Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Bobolicach z dnia 15 września 2008 roku

OGŁOSZENIE

o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Bobolicach

z dnia 15 września 2008 roku

 

 

Na podstawie art. 3a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 159 z późn.zm.) Burmistrz Bobolic organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska

 

 

Miejsce wykonywania pracy: Bobolice – Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1

Liczba lub wymiar etatu: 1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40:

 

I. Kandydat na stanowisko ds. inwestycji powinien spełniać następujące wymagania;

 

Wymagania niezbędne:

 

  1. wykształcenie średnie lub wyższe związane z zakresem wykonywanych czynności

(preferowane kierunki: budownictwo lub kierunki pokrewne , ochrona środowiska),

  1. znający przepisy i zagadnienia związane z problematyką budowlaną ze szczególną znajomością przepisów Prawa budowlanego, opanowana umiejętność pracy w zespole, umiejętność samokształcenia, odpowiedzialny za powierzone zadania, zdyscyplinowany, uprzejmy dla interesantów,

  2. znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,

  3. znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym,

  4. znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),

  5. umiejętność kosztorysowania,

  6. komunikatywność i dyspozycyjność.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. prawo jazdy,

  2. znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,

  3. znajomość najważniejszych dokumentów strategicznych Gminy Bobolice,

  4. uregulowany stosunek do służby wojskowej,

  5. dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe (minimum 2 lata) oraz umiejętność kosztorysowania w budownictwie.

 

II Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego,

  2. prowadzenie postępowań w zakresie przygotowania do wydania decyzji administracyjnych wynikających z ustawy – Prawo budowlane,

  3. dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy – Prawo budowlane,

  4. przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów publicznych z zakresu zadań inwestycyjnych,

  5. opracowywanie i aktualizacja dokumentów strategicznych Gminy (WPI),

  6. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki lokalowej,

  7. obsługa interesantów z zakresu spraw wynikających z ustawy – Prawo budowlane,

  8. przygotowywanie danych do prowadzenia statystyki budowlanej,

  9. realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,

  10. bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,

 

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. curriculum vitae,

  2. list motywacyjny

  3. uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

  5. uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych

umiejętności,

  1. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,

  2. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  3. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

  4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  5. pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11, poz. 95 z późn. zm).

 

 

IV. Sposób i termin składania ofert :


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs – stanowisko urzędnicze ds. inwestycji " lub przesłać listem , w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia (tj. do dnia 30 września 2008 r. do godz. 1400 ) na adres:

URZĄD MIEJSKI W BOBOLICACH

SEKRETARIAT

ul. Ratuszowa 1

76-020 Bobolice

 

 

Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Pani Krystyna Dobrzańska pod nr telefonu 094 34 58 405.

 

Burmistrz Bobolic

Sylwester Sobański