Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Bobolicach

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Bobolicach
z dnia 12 marca 2009 roku
 
 
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458) Burmistrz Bobolic ogłasza nabór na wolne stanowisko   urzędnicze ds. księgowości w Referacie Finansów i Budżetu UM
 
Miejsce wykonywania pracy: Bobolice – Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1
Liczba lub wymiar etatu:   1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40:
 
I. Kandydat na stanowisko ds. księgowości  powinien spełniać następujące wymagania;
 
 Wymagania niezbędne:
 
1.   posiada co najmniej wykształcenie średnie (preferowane  ekonomiczne)
2. posiadać obywatelstwo polskie,
3. co najmniej trzyletni staż pracy,
4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
5.brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia   publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
 
Wymagania dodatkowe:
1)      prawo jazdy,
2)      znajomość zagadnień związanych z finansami publicznymi, rachunkowością  prawem zamówień publicznych, administracją samorządową,
 
 
II Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
1) obsługa księgowa w zakresie:
- ewidencji księgowej podatków lokalnych od osób prawnych oraz podatku od  środków transportowych osób fizycznych  
 - ewidencji księgowej czynszu dzierżawnego                                                                                                                  
- ewidencji księgowej wieczystego użytkowania;                                                                                                                                                                            
2) sporządzanie i wydawanie zaświadczeń w sprawach:
- o stanie majątkowym i o dochodowości z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych ,
- o stanie zaległości podatkowych,                                                                                                                                 
 - o wykreśleniu zadłużenia z hipoteki,
3) prowadzenie dokumentacji i obsługa opłaty miejscowej oraz od posiadania psów;
4) organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie inkasa i inkasentów łącznego zobowiązania pieniężnego;
5) prowadzenie postępowań spadkowych podatników;
6) sporządzanie informacji i analiz w zakresie zajmowanego stanowiska;
7) prowadzenie i organizowanie kontroli podatkowych;
8) analiza i nadzór nad środkami Rad Sołeckich;
9) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień
     publicznych ( z wyłączeniem zamówień budowlanych);
10) przygotowywanie rocznych planów zamówień publicznych;
11) praca w komisji przetargowej;
12) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.
 
 III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
1)      curriculum vitae,
2)      list motywacyjny
3)      uwiarygodniona kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
4)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych   
      umiejętności,
7)      zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy   na    proponowanym stanowisku,
8)      oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)      oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
11) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów   ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11, poz. 95 z późn. zm).
 
IV. Sposób i termin składania ofert :

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs – stanowisko urzędnicze ds. księgowości "osobiście w sekretariacie UM lub przesłać listem , do dnia 24 marca 2009 r. do godz. 1400 na adres:
 
URZĄD MIEJSKI W BOBOLICACH
SEKRETARIAT
ul. Ratuszowa 1
76-020 Bobolice
 
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Pani Krystyna Dobrzańska pod nr telefonu 094 34 58 405.
 
                                                Burmistrz Bobolic
                                               Sylwester Sobański