Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska

        OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Bobolicach
z dnia 4 listopada 2008 roku
 
 
Na podstawie art. 3a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 159 z późn.zm.) Burmistrz Bobolic organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko   urzędnicze ds. inwestycji w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska
 
 
Miejsce wykonywania pracy: Bobolice – Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1
Liczba lub wymiar etatu:   1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40:
 
I. Kandydat na stanowisko ds. inwestycji powinien spełniać następujące wymagania;
 
 Wymagania niezbędne:
 
1)      wykształcenie wyższezwiązane z zakresem wykonywanych czynności
      (preferowane kierunki: budownictwo lub kierunki pokrewne , ochrona środowiska),
2)      znający przepisy i zagadnienia związane z problematyką budowlaną ze szczególną znajomością przepisów Prawa budowlanego, opanowana umiejętność pracy w zespole, umiejętność samokształcenia, odpowiedzialny za powierzone zadania, zdyscyplinowany, uprzejmy dla interesantów,
3)      znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczanieminwestycji,
4)      znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym,
5)      znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
6)      umiejętność kosztorysowania,
7)      komunikatywność i dyspozycyjność.
 
Wymagania dodatkowe:
1)      prawo jazdy,
2)      znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,
3)      znajomość najważniejszych dokumentów strategicznych Gminy Bobolice,
4)      uregulowany stosunek do służby wojskowej,
5)      dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe (minimum 2 lata) oraz umiejętność kosztorysowania w budownictwie.
 
II Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
1)      wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego,
2)      prowadzenie postępowań w zakresie przygotowania do wydania decyzji administracyjnych    wynikających z ustawy – Prawo budowlane,
3)      dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy – Prawo budowlane,
4)      przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów publicznych z zakresu zadań inwestycyjnych,
5)      opracowywanie i aktualizacja dokumentów strategicznych Gminy (WPI),
6)      obsługa interesantów z zakresu spraw wynikających z ustawy – Prawo budowlane,
7)      przygotowywanie danych do prowadzenia statystyki budowlanej,
8)      realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,
9)      bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
 
 III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
1)      curriculum vitae,
2)      list motywacyjny
3)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych   
      umiejętności,
6)      zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy   na    proponowanym stanowisku,
7)      oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8)      oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów   ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11, poz. 95 z późn. zm).
 
 
IV. Sposób i termin składania ofert :

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs –  stanowisko urzędnicze ds. inwestycji   " lub przesłać listem , w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia (tj. do dnia 19 LISTOPADA 2008 r. do godz. 1400 ) na adres:
URZĄD MIEJSKI W BOBOLICACH
SEKRETARIAT
ul. Ratuszowa 1
76-020 Bobolice
 
 
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Pani Krystyna Dobrzańska pod nr telefonu 094 34 58 405.
 
Burmistrz Bobolic
                                               Sylwester Sobański