Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Bobolicach
z dnia 4 listopada 2008 roku
Na podstawie art. 3a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 159 z późn.zm.) Burmistrz Bobolic organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Wydziale Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska
Miejsce wykonywania pracy: Bobolice – Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1
Liczba lub wymiar etatu: 1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40:
I. Kandydat na stanowisko ds. inwestycji powinien spełniać następujące wymagania;
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższezwiązane z zakresem wykonywanych czynności
(preferowane kierunki: budownictwo lub kierunki pokrewne , ochrona środowiska),
2) znający przepisy i zagadnienia związane z problematyką budowlaną ze szczególną znajomością przepisów Prawa budowlanego, opanowana umiejętność pracy w zespole, umiejętność samokształcenia, odpowiedzialny za powierzone zadania, zdyscyplinowany, uprzejmy dla interesantów,
3) znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczanieminwestycji,
4) znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym,
5) znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
6) umiejętność kosztorysowania,
7) komunikatywność i dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy,
2) znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,
3) znajomość najważniejszych dokumentów strategicznych Gminy Bobolice,
4) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
5) dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe (minimum 2 lata) oraz umiejętność kosztorysowania w budownictwie.
II Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) wykonywanie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego,
2) prowadzenie postępowań w zakresie przygotowania do wydania decyzji administracyjnych wynikających z ustawy – Prawo budowlane,
3) dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy – Prawo budowlane,
4) przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów publicznych z zakresu zadań inwestycyjnych,
5) opracowywanie i aktualizacja dokumentów strategicznych Gminy (WPI),
6) obsługa interesantów z zakresu spraw wynikających z ustawy – Prawo budowlane,
7) przygotowywanie danych do prowadzenia statystyki budowlanej,
8) realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,
9) bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) curriculum vitae,
2) list motywacyjny
3) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych
umiejętności,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11, poz. 95 z późn. zm).
IV. Sposób i termin składania ofert :
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs – stanowisko urzędnicze ds. inwestycji " lub przesłać listem , w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia (tj. do dnia 19 LISTOPADA 2008 r. do godz. 1400 ) na adres:
URZĄD MIEJSKI W BOBOLICACH
SEKRETARIAT
ul. Ratuszowa 1
76-020 Bobolice
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Pani Krystyna Dobrzańska pod nr telefonu 094 34 58 405.
Burmistrz Bobolic
Sylwester Sobański