Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Nabór na stanowisko ds. współpracy i kultury

 OGŁOSZENIE

Burmistrza Bobolic 

z dnia 6 października 2008 r.

 

 

O NABORZE NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE   W  URZĘDZIE  MIEJSKIM

W  BOBOLICACH  (76-020) , ul. RATUSZOWA 1

 

Na podstawie art. 3a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 159 z późniejszymi zmianami) Burmistrz Bobolic organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko   urzędnicze  ds. współpracy i kultury.

 

Miejsce wykonywania pracy: Bobolice – Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1

Liczba lub wymiar etatu:   1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40:

 

           

I. Kandydat na stanowisko ds. współpracy i kultury   powinien spełniać następujące wymagania:

 

Wymagania niezbędne:

1.     wykształcenie średnie lub wyższe  o kierunku związanym z zakresem wykonywanych czynności,

2.    znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją projektów dofinansowywanych ze środków unijnych i innych,

3.     znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),

4.      znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym tłumaczenia tekstów,

5.      posiadać obywatelstwo polskie,

6.      nie być karanym za przestępstwo popełnione umyślnie,

7.      cieszyć się nieposzlakowaną opinią

8.      posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

1. prawo jazdy ,

2. znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,

3. uregulowany stosunek do służby wojskowej.

            

 

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

A. w zakresie współpracy z zagranicą:

1)      koordynacja działań komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów w zakresie współpracy z instytucjami i organizacjami Unii Europejskiej, państw Unii oraz międzynarodowymi zrzeszeniami społeczności lokalnych i regionalnych, których członkiem jest Gmina,

2)      współpraca z instytucjami, fundacjami, funduszami i innymi organizacjami dysponującymi środkami pochodzącymi ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi,

3)      poszukiwanie i analiza informacji o:

a) możliwościach uzyskania przez Gminę środków ze źródeł zagranicznych nie podlegających  zwrotowi oraz kredytów preferencyjnych,

b) zasadach sporządzania niezbędnych wniosków i dokumentacji w celu uzyskania środków ze źródeł zagranicznych,

4)      udział w konferencjach, naradach i szkoleniach dotyczących współpracy w zakresie określonym w pkt 2 i 3,

5)      reprezentowanie Gminy w bieżących kontaktach z międzynarodowymi zrzeszeniami społeczności lokalnych i regionalnych, których członkiem jest Gmina ,

6)      zapewnienie kompleksowej obsługi delegacji zagranicznych przebywających w Gminie na zaproszenie władz Gminy,

7)      tłumaczenie bieżącej korespondencji zagranicznej w języku angielskim na potrzeby Urzędu,

8)      inicjowanie wspólnych przedsięwzięć gospodarczych, kulturalnych, naukowych, sportowych w ramach zawartych porozumień i umów z zagranicznymi miastami partnerskimi,

9)      realizowanie we współpracy z zainteresowanymi jednostkami organizacyjnymi gminy oraz innymi jednostkami samorządu terytorialnego przedsięwzięć promocyjnych,

10) przygotowywanie podróży zagranicznych Burmistrza i osób przez niego delegowanych ,

11) uczestnictwo Gminy w prezentacjach i wystawach międzynarodowych,

12) udostępnianie informacji i organizowanie szkoleń w sprawach integracji europejskiej.

 

B. w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:

 

1)  Koordynowanie i organizacyjne przygotowanie tzw. „miękkich” wniosków na współfinansowanie ze środków   budżetowych i pomocowych przedsięwzięć realizowanych przez Gminę przy współpracy referatów i samodzielnych stanowisk pracy, w tym:

a)       przygotowywanie wniosków i projektów ,

b)     lobbing i monitoring złożonych projektów i wniosków,

c)      wdrażanie programów ,

d)     kontrola terminów realizacji przedsięwzięć, wydatkowanych środków i rozliczeń,

e)      przygotowywanie i opracowywanie wniosków i ankiet konkursowych

2) Szkolenie pracowników jednostek organizacyjnych Gminy, stowarzyszeń sportowych i liderów środowiskowych w zakresie sporządzania projektów   realizowanych przy współfinansowaniu   zewnętrznym,

3) Współpraca z rządowymi i pozarządowymi agendami oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy, a w szczególności:

a)      określenie zasad współpracy ze stowarzyszeniami, instytucjami, organizacjami prowadzącymi  działalność kulturalną, sportową i rekreacyjną

b)     współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami wspierającymi działalność organizacji pozarządowych,

c)      prowadzenie banku danych o organizacjach pozarządowych, działających na terenie Gminy oraz współpracujących z Gminą,

d)     prowadzenie całości spraw związanych z przyjmowaniem oraz analizowaniem ofert składanych przez organizacje pozarządowe, dotyczących planowanej realizacji zadań własnych gminy,

e)      opiniowanie podań   szkół, związków i stowarzyszeń sportowych, organizacji i stowarzyszeń kulturalno-ekologicznych oraz pozostałych osób i organizacji w sprawie dofinansowania z budżetu gminy planowanych przez siebie przedsięwzięć,

f)      planowanie, nadzór i kontrola wykorzystania przyznanych dotacji organizacjom pozarządowym,

g)     współdziałanie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w zakresie konsultacji i pozyskiwania informacji niezbędnych do oceny działalności organizacji pozarządowych działających w gminie,

h)     sporządzanie umów i porozumień na realizację zadań zleconych,

i)       rozliczanie środków finansowych, przeznaczonych na działalność organizacji pozarządowych,

j)       kontrola prawidłowości wydatkowania przydzielonych środków na realizację zadań.

4 ) Koordynowanie spraw związanych z przynależnością Gminy do stowarzyszeń i związków:

a)      Stowarzyszenia Gmin Polskich Euroregionu POMERANIA,

b)     Związku Gmin i Powiatów Dorzecza Parsęty.

5 )   Współdziałanie przy realizacji wspólnych przedsięwzięć ze stowarzyszeniami, fundacjami i  organizacjami społecznymi, m.in. :

 a)    Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno,

 b)   Społecznego Porozumienia „Naszyjnik Północy”

 

C. w zakresie upowszechniania kultury:

1.  Opiniowanie planów i programów upowszechniania kultury,

2.  Prowadzenie ewidencji (rejestru) instytucji i placówek kultury,

3.   Inspirowanie działań w zakresie współpracy placówek oświatowych, instytucji i stowarzyszeń kultury, sportu i rekreacji;

4.   Współdziałanie przy realizacji zadań wynikających z ustawy o upowszechnianiu kultury z Dyrektorem Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bobolicach,

5. Pomoc organizacyjna i współpraca w prowadzeniu gminnych instytucji kultury oraz innych placówek    upowszechniania kultury prowadzone przez osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej i osoby fizyczne na terenie miasta i gminy.

6.   Wyrażanie opinii w sprawie likwidacji gminnych instytucji kultury, przyjmowanie zawiadomień o zamiarze likwidacji   gminnych instytucji kultury,

7.   Współdziałanie ze społecznym ruchem kulturalnym, opiniowanie powierzania społecznym   i pozarządowym    organizacjom realizację zadań z zakresu upowszechniania kultury i   środków finansowych na ich realizację.

8. Nadzór na działalnością jednostek upowszechniania kultury: sporządzanie analiz działalności, ocen i informacji zbiorczych dotyczących działalności instytucji kultury

9.      Współdziałanie  w zakresie organizacji imprez masowych i innych imprez, których organizatorem jest Gmina oraz stowarzyszenia prowadzące działalność kulturalną, ekologiczną, sportową i rekreacyjną.,

10. Prowadzenie ewidencji (rejestru) dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków

11. Zapewnienie ochrony zabytków kultury i pomników oraz podejmowanie w nagłych   wypadkach decyzji w celu zabezpieczenia zabytków i zawiadomienie o zagrożeniu właściwych organów.

12. Oznakowania zabytków nieruchomych,

13. Opieka nad pomnikami i miejscami pamięci

14. Przygotowywanie wniosków o wpis do rejestru zabytków,

15. Przyjmowanie zawiadomień o ujawnieniu przedmiotu zabytkowego,

16. Opiniowanie  projektów statutów gminnych instytucji kultury,

17. Pomoc w opracowywaniu wniosków przez beneficjentów o dofinansowanie wydarzeń kulturalnych o charakterze ponadlokalnym skierowanych do Starostwa Powiatowego ,Urzędu Marszałkowskiego, Euroregionu Pomerania i innych     instytucji lub fundacji.

18. Współdziałanie przy opracowaniu kalendarza imprez rekreacyjnych, kulturalnych i sportowych oraz jego opiniowanie.

 

 III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

1)      curriculum vitae,

2)      list motywacyjny

3)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

5)      uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych   

      umiejętności,

6)     zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy   na    proponowanym stanowisku,

7)     oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)     oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

10) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów   ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11, poz. 95 z późn. zm).

 

IV. Sposób i termin składania ofert :


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs –  stanowisko urzędnicze ds.współpracy i kultury." lub przesłać listem , w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia (tj. do dnia 22 października 2008 r. do godz. 1400 ) na adres:

URZĄD MIEJSKI W BOBOLICACH

SEKRETARIAT

ul. Ratuszowa 1

76-020 Bobolice

 

Zatrudnienie  wybranego przez Komisję kandydata nastąpi od  2 stycznia 2009 roku

 

 

 

Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy   Pani Krystyna Dobrzańska pod nr telefonu 094 34 58 405.

 

Burmistrz Bobolic

Sylwester Sobański