Przejdź do treści

KORONAWIRUS, WAŻNE INFORMACJE

URZĄD MIEJSKI

RAPORT O STANIE GMINY BOBOLICE

DARMOWA POMOC PRAWNA

INFORMACJE

REFERENDA OGÓLNOKRAJOWE

WYBORY SAMORZĄDOWE

WYBORY PREZYDENTA RP

KONKURS PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH

WYBORY DO SEJMU I SENATU RP

WYBORY DO PARLAMENTU UE

WYBORY ŁAWNIKÓW SĄDOWYCH

PORADNIK INTERESANTA

REKRUTACJA

ORGANIZACJA DZIAŁANIA SAMORZĄDU

PRAWO LOKALNE

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE

ORGANY GMINY

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

OCHRONA ŚRODOWISKA

GOSPODARKA

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

INSTYTUCJE OPIEKI NAD DZIEĆMI DO LAT 3

OŚWIATA

FINANSE GMINY

KONTROLA ZARZĄDCZA

PROGRAMY I ZAMIERZENIA

KONTROLA W ADMINISTRACJI

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

Spis rolny

Narodowy Spis Ludności i Mieszkań

Inwestycja: "Zaprojektowanie i budowa drogi s11 Koszalin - Szczecinek"

DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA

PETYCJE

OBSŁUGA BIULETYNU

Zarządzenie Nr 1/KU/2012 Burmistrza Bobolic z dnia 7 lutego 2012

 

                                                        ZARZĄDZENIE Nr 1 /KU/2012
BURMISTRZA BOBOLIC
z dnia 7 lutego 2012 r.
 
 
zmieniające Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Bobolicach
 
      Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591; z późn.zm) zarządzam , co następuje;
 
    § 1. W zarządzeniu Nr 10/KU/09 Burmistrza Bobolic z dnia 1 maja 2009 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Bobolicach, wprowadzam następujące zmiany;
 
w § 10 ust.1 otrzymuje brzmienie;
 
     „ § 10 .1 W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i samodzielne stanowiska pracy, które przy znakowaniu spraw używają symboli:
1)   Referat Organizacji i Kadr - „ORK”  
2)Referat Finansów i Budżetu – „FB”
3)Referat Nieruchomości i Środowiska –„NŚ”
4)Urząd Stanu Cywilnego –„USC”
Straż Miejska – „SM”
Biuro Ochrony Informacji Niejawnych - ”BOI”
Samodzielne stanowisko pracy ds. Rozwoju – „ R”
Samodzielne stanowisko pracy ds. Budownictwa – „B”
Samodzielne stanowisko pracy ds. Zamówień Publicznych – „ZP”
Samodzielne stanowisko pracy ds. Obsługi Organów Gminy – „OOG”
Samodzielne stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych - „ED”
12) Samodzielne stanowisko ds. Oświaty –„ WO”,
13) Samodzielne stanowisko ds. Ewidencji i Promocji Gospodarczej – „EP”,
14) Samodzielne stanowisko pracy do spraw turystyki i kultury fizycznej   -„ TKF”
15) Samodzielne stanowisko pracy ds. promocji ,kultury i współpracy - „PKW”
16) Samodzielne stanowisko ds. Uzależnień – „U”
17) Samodzielne stanowisko ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego - „OCZK”
18) Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień . –„ PU”
 
2)     w § 22 otrzymuje brzmienie;
 
           „§22. Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
1)   reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
2)   prowadzenie bieżących spraw Gminy,
3)   podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób
do podejmowania tych czynności,
4)   wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
5)   zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
6) okresowe zwoływanie narad pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
7)   udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
8)   czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
9)   przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
10)wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
11) upoważnianie Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
12) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od kierowników jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego i jego Zastępcy oraz pracowników samorządowych upoważnionych do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
13) składanie jednoosobowo oświadczeń woli w   imieniu Gminy w zakresie zarządu mieniem
       albo upoważnienie Zastępcy do wykonania tej czynności samodzielnie albo wraz z inną     upoważnioną osobą, 
14) załatwianie wniosków posłów i senatorów oraz wniosków i interpelacji radnych,
15) wydawanie zarządzeń oraz innych aktów prawnych wynikających z obowiązujących    przepisów prawa,
16) wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej gminy na terenie gminy Bobolice,
17) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady Miejskiej.
18) realizowanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obronności na obszarze gminy Bobolice.
19) inicjowanie i wspieranie współpracy gospodarczej Gminy z krajowymi i zagranicznymi jednostkami gospodarczymi,
 20) kształtowanie polityki w zakresie realizacji i rozwiązywania spraw społecznych,
 21) wykonuje zadania zlecone z zakresu zdrowia i pomocy społecznej,
       22) wykonuje zadania zlecone z zakresu oświaty.”
 
3)     w § 23 ust.1 otrzymuje brzmienie;
 
      „ § 23.1. Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad wykonywaniem zadań przez
następujące referaty, samodzielne stanowiska i jednostki organizacyjne gminy;
1)   Zastępcę Burmistrza,
2)   Sekretarza, będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu Organizacji i Kadr, 
3) Skarbnika, będącego jednocześnie Kierownikiem Referatu Finansów i Budżetu,
4) Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, będącego jednocześnie Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
5) Kierownika referatu Nieruchomości i Środowiska w zakresie nieruchomości,
6) Referat Finansów i Budżetu,
7) samodzielne stanowisko pracy ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania    Kryzysowego,
8) samodzielne stanowisko ds. oświaty,
9 ) Straż Miejską w Bobolicach,
10) Miejsko - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Bobolicach,
11) Zakładem Usług Komunalnych i Oświatowych,
12) placówkami oświatowymi, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bobolice.”
      
4)      § 23 a otrzymuje brzmienie;
 
„ §23a. W realizacji zadań gminy współpracuje z następującymi jednostkami
organizacyjnymi, instytucjami oraz stowarzyszeniami:
 
 1) Miejsko - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Bobolicach,
 2) Zakładem Usług Komunalnych i Oświatowych w Bobolicach,
 3) Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej w Koszalinie,
 4) placówkami oświatowymi, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bobolice ,
        5) Stowarzyszeniem S-11”
 
          5) w § 24 ust 3 otrzymuje brzmienie;
 
         „ 3. W ramach zleconych obowiązków wykonuje uprawnienia Burmistrza w zakresie:
1)      polityki lokalowej i mieszkaniowej,
2)      ochrony środowiska i przyrody oraz gospodarki wodnej,
3)      inwestycji gminnych,
4)      zamówień publicznych
5)      kultury, turystyki i promocji, sportu”
 
              a) pkt 3 otrzymuje brzmienie;
 
6) §  25 otrzymuje brzmienie; 
           
           „ § 25. Do zadań Zastępcy należy w szczególności:
1)      pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu Burmistrza,
2)      nadzór nad polityką gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Bobolice,
3)      kształtowanie polityki w zakresie ochrony środowiska,
4)      opracowywanie projektów prognoz oraz programów rozwoju gminy,
5)      inicjuje, nadzoruje i kontroluje zadania z zakresu inwestycji gminnych,
6)      nadzoruje zadania wynikające z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
7)      nadzór nad jednostkami organizacyjnymi Gminy realizującymi zadania z zakresu turystyki, kultury i sportu,
8)   organizuje współpracę z sąsiednimi gminami oraz wymianę doświadczeń międzygminnych.”
 
   7) §26 otrzymują brzmienie;
 
„§26 Zastępca sprawuje bezpośredni nadzór nad wykonywaniem zadań przez jednostki   organizacyjne, referaty i samodzielne stanowiska:
 
1) Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Bobolicach,
2) Miejsko – Gminną Biblioteką Publiczną w Bobolicach,
3) Referat Nieruchomości i Środowiska w zakresie gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska, drogownictwa i łączności,
4) samodzielne stanowisko pracy ds. Rozwoju,
5) samodzielne stanowisko pracy ds. Budownictwa,
6) samodzielne stanowisko pracy ds. Zamówień Publicznych,
7) samodzielne stanowisko pracy ds. Turystyki i Kultury Fizycznej,
8) samodzielne stanowisko pracy do spraw Promocji, Kultury i Współpracy.”
 
        8) §27 otrzymują brzmienie;
 
             „§27. W realizacji zadań gminy współpracuje z następującymi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami oraz stowarzyszeniami:
 
1)      Miejsko - Gminnym Ośrodkiem Kultury w Bobolicach,
2)      Miejsko - Gminną Biblioteką Publiczną w Bobolicach,
3)      Specjalnym Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczym w Bobolicach,
4)      Domem Pomocy Społecznej dla Dzieci „Caritas” w Bobolicach,
5)      Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Ośrodkiem Rehabilitacji Stowarzyszenie „Solidarni Plus” w Darżewie,
6)      Regionalnymi Wodociągami i Kanalizacją w Białogardzie,
7)      organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gminy,
8)      Stowarzyszeniem Gmin i Powiatów Euroregionu Pomerania.”
           
        
      § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
                                                                                                                                 Burmistrz
                                                                                                 mgr Mieczysława Brzoza