Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności: reprezentowanie Urzędu na zewnątrz, prowadzenie bieżących spraw Gminy, podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności, wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu, zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników, koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy, zwoływanie narad kierowników jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań, rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczących podziału zadań, udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu, przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy, upoważnianie Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Zastępcy Burmistrza,, Sekretarza i Skarbnika , kierowników podległych jednostek organizacyjnych , pracowników samorządowych wydających decyzje administracyjne w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w imieniu Burmistrza , ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych, wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.
Osoba odpowiedzialna: Krzysztof Dziadul, tel. +94 34 58 405, fax. +94 34 58 420,
e-mail: sekretarz@bobolice.pl